21 Μαρ 2013

Στουρναρισμός, το ανώτερο επίπεδο της υποτέλειας

Της Βασιλικής Αρωνιάδου
Μέρυλαντ

Μόνο την ΕΡΤ έχω. Στις ειδήσεις άκουσα να μιλάει ο Νικόλαος Παπαδόπουλος. Με ειλικρίνια, με αξιοπρέπεια, παρουσιασε την κατασταση όπως έχει. Πώς το συγκρίνετε αυτό με το τι ακουμε από την Ελληνική κυβέρνηση, ειδικά  τα 3~4 τελευταία χρόνια? Από "σωθήκαμε, δε θα μας διώξουν απο το ευρώ" μέχρι το αξέχαστο του Στουρνάρα "πρεπει να κανουμε αμεσως ότι μας λενε γιατι θα μας προλαβει η Ισπανία και η Πορτογαλία και θα πάρει τα λεφτά που έχει η Ευρώπη για μάς". Και ένα σημαντικό μέρος του Ελληνικού λαου προφανώς τα χάβει. Ισως φταίει κάτι στο φαγητό, ή υπάρχουν προσωπικά συμφέροντα.....ικανοποιητική εξήγηση δεν μπορώ να βρω.
 
Και τώρα με την Κύπρο, ποια ειναι η θέση του Στουρνάρα? "Η Κύπρος πρέπει να αποφασίσει μέσα στις επόμενες ώρες, όχι στις επόμενες μέρες". Δεν μπορούσα να πιστέψω στ' αφτια μου. Πίεση και εκβιασμός προς την Κύπρο και απο την Ελληνική κυβέρνηση? Μήπως ξέρει κάποιος να μου πει τι εννοούσε ο Στουρνάρας όταν είπε "αν δεν ανοίξουν άμεσα οι Κυπριακές Τράπεζες στην Ελλάδα, έχουμε Plan B"?? Εκβιαστικό ακούγεται και αυτό αλλα πεστε μου πως κάνω λάθος.
 
"Οι παλιοί" έλεγαν καμμιά φορά "δεν πειράζει, θα το βρει απ' τον Θεο". Εγώ λέω, το πώς θα δικάσει ο Θεός τον Στουρνάρα είναι δουλειά του Θεού. Αλλά το πώς θα δικαστεί αυτο το άτομο (δεν μού 'ρχεται να πω "αυτος ο άνθρωπος") για το ότι σκάβει όλο και πιο βαθειά τον λάκο της Ελλάδας είναι δουλειά δικη μας.
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου